Metamorfoza Justyny - sesje metamorfozy Wschowa, Leszno, Gostyń, Kościan, Rawicz



Dziś nieco inaczej. Zamiast sesji ślubnej - metamorfoza. Nowy rodzaj sesji, które realizuje WM Foto. Dzięki wsparciu profesjonalnej makijażystki Marty przygotowaliśmy dla Justyny wiosenną sesję w środku zimy. Zapraszam do obejrzenia efektów naszej wspólnej pracy.




Sesje zdjęciowe - metamorfozy, idealny prezent i pamiątka



Zapraszamy na metamorfozy połączone z sesją fotograficzną.



Każda z Was przed przystąpieniem do sesji ma indywidualnie dobierany i wykonywany makijaż. Dla każdej przygotowana zostanie także stylizacja fryzjerska. Pomożemy Wam również w doborze odzieży. To będzie Wasz Dzień!

Jak zamówić sesję? Wystarczy zadzwonić i ustalić termin lub wykupić prezent dla bliskiej osoby, a my zrobimy resztę.


Promocyjna cena - tylko 450 złotych!


W cenie:

• dziesięć wyselekcjonowanych i profesjonalnie obrobionych najlepszych zdjęć w formie elektronicznej na płycie CD - fotograf Michał Wiśniewski www.michalwisniewski.net

• dziesięć wysokiej jakości odbitek formatu 15x23 cm w eleganckim pudełku

• wykonanie makijaży wykonanie fryzur i udział w sesji zdjęciowej – Marta Romaniuk Łaszczyńska
 
KONTAKT w sprawie sesji -  605 624 851
 info@michalwisniewski.net

















I kilka zdjęć z backstage'u sesji













1 komentarz:

  1. Bardzo Polecam!

    Biorąc udział w tym projekcie, przeżyłam coś niesamowitego!

    Podczas sesji nie musiałam się niczym stresować, dzięki Marcie i Michałowi byłam rozluźniona i świetnie się bawiłam.
    Oboje są wspaniałymi ludźmi, którzy na pewno znają się na tym co robią
    A ja czułam się wyjątkowo i kobieco, a teraz mam cudowną pamiątkę

    Dziewczyny naprawdę warto zdecydować się na taką sesję. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń